Tuesday, March 18, 2008

JELENA TINSKA U BOSNI! Kako je posrtala i pogazila cveće svojih načela!


U svojoj knjizi ’’Seks na eks’’ sve sam Vam rekla o koracima koje treba da napravite u odnosu sa voljenom osobom; zaljubljivanje traje tačno tri minuta, strast traje godinu dana, a posle strasti dolazi ljubav koja traje tri godine. Sve posle toga je pristajanje na nešto. To može da se uporedi sa našom situacijom na Kosovu, ali ja to, zbog težine situacije i njene serioznosti, ovoga puta, neću učiniti.


Imala sam posao iz snova. Sve moje radoznale koleginice, škiljave, male, usjaktalih očiju zamorčića, tupooke žene koje su zaboravile da se žena piše sa velikim Ž, zavidele su mi na mom ekskluzivnom angažmanu na svojevrsnoj bosanskoj verziji satelitskog kanala CNN-a. I Kao svaka prava lavica, doletela sam na krilima orla I bez mnogo obaziranja na zlobna ogovaranja uskočila sam poput delfina u galantan emotivni odnos sa posebno privlačnim vlasnikom tog medijskog konglomerata.
Moj brkati lepotan i ja bismo šetali hladovitim ulicama srpskog Sarajeva. On bi uzimao šnenokle, a ja lanene pločice, oko stopedeset grama, koje bi grickali u slast, a potom bi bili malo nevaljali i kupili vanilice na meru koje smo krišom ostavljali siročićima na prozorskom simsu gradskog sirotišta, jer je mom mišićavom lepotanu u dobro skrojenom odelu, smetao neukusan enterijer javnih institucija i odvratni lepljivi slatkasti smrad užeglih gnjecavoslivajućih krastavih piroški koje su jadna deca dobijala za ručak.
Sirota deca... ko zna kako je njihov stomačić podnosio takvu kalorijsku bombu.

Oh, kakvo je to proleće bilo! Odvodio bi me u pet šop i kupio bi zlatne ribice u vrednosti 300 konvertabilnih maraka, koje bi pazarili na račun firme, pa smo dugo vremena provodili u zanosnom čekanju da mom brki fakturišu račun, kako bi on to posle opravdao i dobio refundiranje celokupne sume.
Milina časova! Nakon toga bismo te ribice, onako zaneseni perecastim spokojem ljubavi, kao zlatnike bacali sa mosta u reku, izgovarajući moleban za sve jadne životinje na Kosovu koje su već 8 godina prepuštene brutalnom iživljavanju od strane izvesnih albanaca, mračnih i svinjolikih trećerazrednih fanatika punih bolesnih aspiracija.


Dani su se smenjivali kao latice ruže na prolećnom vetru...


Sve mi se to sviđalo, ali toliko puta mi se sviđalo - posle nekog vremena postalo mi je dosadno kao Vojvodina kad ste dugo u njoj. Takav džet set lajf stajl nije smirio moju seksi vulvoidnu strastvenu respiricu požude, mlečno belu ali u isto vreme i crnu kao crna noć. Žudela sam za promenom, za nečim što će moći da mi oprži meso, uzburka krv, zavrti mozak, flambira um I iskrčka libido na vreloj masti erotskog fazona; bio je mi je potreban moj intimni 5.oktobar, da mi sažeže utrobu oštrom bakljom slobode, da mi sagori unutrašnje živo meso i sluzokožu pohote, i tako da mi ulakša prepone i ugasi večnu vatru vulkanoidno slobodarske erotske misli koja se oseća iznutra, onako taktilno, ako me shvatate…

No comments: